Legitymacje szkolne!!!

W związku ze zmianą rozporządzenia dotyczącego m.in. druków szkolnych informujemy, że wydawanie przez szkołę legitymacji szkolnych dla uczniów na drukach papierowych będzie możliwe tylko do dnia 12 lipca 2024 r. Jest to termin graniczny i po tej dacie nie będzie już możliwości wydania legitymacji „papierowej”.

Wydane do 12 lipca 2024 r. legitymacje szkolne lub ich duplikaty ważne będą do ukończenia przez ucznia nauki w szkole podstawowej. Przedłużane będą one co roku na dotychczasowych zasadach.

Z uwagi na powyższy fakt prosimy Państwa o dokonanie następujących czynności:

– w przypadku zaginięcia legitymacji, należy jak najszybciej zgłosić się do sekretariatu szkoły, w celu wyrobienia duplikatu ( wpłacenie 9,00 zł na nr konta):

56 8136 0000 0031 0112 2000 0030 z tytułem wpłaty: Opłata za duplikat legitymacji);

– jeśli na legitymacji brak już miejsca na nowe pieczątki (w szczególności w kl. 7 i 8), koniecznie zgłosić się do sekretariatu w celu bezpłatnej wymiany na nowy egzemplarz oraz zwrot starej legitymacji);

– jak najszybsze zgłoszenie się do sekretariatu uczniów, którzy nie mają jeszcze wyrobionej legitymacji szkolnej, a potrzebują ją na wakacje (potrzebne tylko zdjęcie).

Wyrobienie legitymacji oraz ich duplikatów w formie papierowej
w szkole będzie możliwe jedynie do 12 lipca 2024 r.

Od roku szkolnego 2024/2025 sukcesywnie wprowadzane będą nowe legitymacje w formie e-legitymacji. Czas oczekiwania na ich wydanie może się wydłużyć nawet do około 2 miesięcy z uwagi na konieczność korzystania z usług wyspecjalizowanej drukarni. Proszę o tym pamiętać dokonując zakupu biletów miesięcznych, planując wakacje, ferie, wyjazdy itp.

Jeszcze raz przypominamy, że legitymacje papierowe, które uczniowie posiadają, będą (po opieczętowaniu w danym roku) ważne do ukończenia przez nich szkoły.